piątek, 29 czerwca 2012

Movie last week : Faceci od Kuchni

Dzięki akcji "Ladies night " organizowanej przez Cinema City miałam przyjemność być na przed premierze filmu Faceci od Kuchni. Wybrałam się na ten seans razem z przyjaciółką. Za reżyserię i scenariusz odpowiada jedna osoba a jest nią : Daniel Cohen. W obsadzie odnalazłam swojego ulubionego francuskiego aktora Jean Reno  który był jednym z dwóch głównych bohaterów. Jean wcielił się w postać Alexandra szefa kuchni 3 gwiazdkowej restauracji, któremu grozi utrata jednej gwiazdki. Film zapoznał mnie z tematyką kuchni molekularnej. Nigdy nie słyszałam o takim rodzaju kuchni, a Wy ? Fabuła trzyma widza w napięciu do ostatniej minuty, dlatego warto wybrać się na niego do kina. Michael Youn jest aktorem wcielającym się w drugą z głównych postaci. Jest on nie tylko wspaniałym aktorem ale również b.dobrym komikiem. Michael gra fana Alexandra który może uratować go przed utratą gwiazdki. 
   
  Film jest komedią z wątkiem miłosnym w tle. Uważam że jest warty obejrzenia zarówno przez kobiety jak mężczyzn. Fabuła filmu przybliża  nam francuską kuchnię jak również tajniki zawodu szefa kuchni. Wszyscy smakosze będą mieli nie lada gratkę oglądając go :)
  
Poniżej trailer:



P.s Chętnie poczytam o waszych wrażeniach odnośnie tego filmu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz