niedziela, 3 czerwca 2012

Movie last week: Nad życie



Witaj Serdecznie, ostatnio wraz z przyjaciółką byłyśmy w kinie na filmie pt. „Nad życie”.
Jest to film o bardzo znanej śp. polskiej siatkarce Agacie Mróz.

Dlaczego piszę o nim na blogu poświęconym inspiracji ?
Ponieważ przesłanie tego filmu stało się moją inspiracją na całe życie.
Dla niektórych może wydać się infantylny. Jednak ta historia wydarzyła się naprawdę.
Jeżeli będziecie mieli możliwość to gorąco polecam abyście go obejrzeli.

Nie oceniam gry aktorskiej itp.. oceniam treść a jest na 6.
Mimo tragicznego zakończenia mogę spokojnie napisać, że film, ta historia nie ma końca.
Bo koniec zawsze jest wg mnie początkiem czegoś nowego.
Mam nadzieję że zrozumiecie co mam na myśli.


Otwórzcie umysły ponieważ nie chodzi mi o życia pozagrobowe. Zwłaszcza że nie każdy w nie wierzy.
Wg mnie historia się nie kończy dopóki pamięć o niej nie zaginie.
Możliwe że zastanawiacie się jakie jest przesłanie filmu.
Niestety zostanie to moją tajemnicą ponieważ każdy w nim znajdzie jakieś dla siebie. Po prostu chcę aby każdy z was znalazł w nim własną inspirację :)

Jeżeli mieliście przyjemność widzieć już ten film to podzielcie się ze mną swoimi odczuciami na jego temat.


Ps. Pamiętajcie że w Środy w Cinema City jest promocja, która polega na tym, że kupując jeden bilet normalny drugi dostajecie gratis. Czasami lepiej opłaca się kupić jeden bilet normalny niż brać dwa na legitymację. Pytajcie w kasach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz