wtorek, 3 lipca 2012

Movie last week : Jak urodzić i nie zwariować

Witaj Serdecznie,

niedawno miałam przyjemność być na przed premierze filmu pt. "Jak urodzić i nie zwariować". Zdecydowałam się pójść na ten film po uprzednim obejrzeniu trailera. Moją uwagę przykuła jak zwykle obsada. Tematyka filmu mniej mnie zainteresowała ponieważ jak wiecie z opisu, poród mam już za sobą.  Dodatkowo bardzo nie lubię poradników zaczynających się od słowa : JAK.
   
   Reżyserem tej komedii jest Kirk Jones III i chyba po tym seansie zostałam jedną z jego fanek. Obsada jest niesamowita, ponieważ Kirk zatrudnił do swojego dzieła Cameron Diaz, Jennifer Lopez, Elizabeth Banks, Chris Rocka, Bena Falcone, Cheryl Cole i wielu innych naprawdę dobrych komediowych aktorów.

Przez cały seans miałam na twarzy uśmiech, praktycznie co chwila wybuchałam śmiechem. Zresztą wszyscy na sali tak mieli. Film mówi o przygotowaniach do porodu, życiowych wyborach, ojcowsko synowskiej rywalizacji, pragnieniu posiadania potomstwa. Mimo że film ogląda się lekko, przyjemnie to po wyjściu z sali kinowej miałam lekką nostalgię, film kończy się pewną puentą którą poznacie po jego obejrzeniu. Puenta ta skłoniła mnie do rozważań na temat tego:  co tak naprawdę się w życiu liczy ?. 



Mam nadzieję że film przypadnie wam do gustu tak samo jak mi. Dajcie znać w komentarzach jak będziecie po jego obejrzeniu, co sądzicie :)

 Wg mnie ukazuje całą prawdę na temat ciąży, bez tej sztucznej otoczki najpiękniejszych miesięcy w życiu kobiety.

1 komentarz: