wtorek, 2 października 2012

Inspiracje : Taniec ptaków :)

Witajcie, dzisiejsza notka będzie nietypowa ponieważ przedstawię wam zjawisko corocznego tańca ptaków.
Gdy jesteśmy dziećmi zachwycamy się każdym cudem natury.
Gdy dorastamy przestajemy dostrzegać piękno otaczającego nas świata.
Często w naszych oczach świat zaczyna składać się z samych szarych barw.
Wyścig szczurów, dotyka każdego bez względu na wiek.
Czasami nastolatka ma więcej życiowych doświadczeń niż 40 latka.

Bez względu na wiek przy najbliższej okazji w trakcie dnia spójrzcie w niebo.
Ptaki rozpoczęły coroczną wędrówkę z lęgowiska do zimowiska.
Na niebie można zaobserwować ich piękne tańce.
Naprawdę warto zatrzymać się na chwilę dla tak pięknych i inspirujących widoków:



Murmuration from Islands & Rivers on Vimeo.









:) 

A wam jak się podobają takie widoki ? Zwracacie uwagę na takie cuda natury ? 


15 komentarzy:

  1. Ojej, jak to pięknie wygląda *.*

    Re: Chyba wszyscy zaczynali na Onecie ;P A to nie on, tylko ona - ma kokardkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam 5 lat temu, kiedy zauważyła to moja mama i nic mi nie wykryli :P. Ja dopiero teraz zwróciłam na to uwagę!
    ]To dobrze,że huśtawki nastroju minęły :-).

    Zawsze kiedy widzę ptaki lecące kluczem patrzę się w niebo, ale czegoś takiego jak na pierwszym i drugim zdjęciu niestety nigdy nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie wiem czy to prawda co do tych doświadczeń...:) chociaż... ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasami mam takie fazy, że patrzę w niebo, ale jakoś nic ciekawego nie widzę :P

    *taka mała reklama hah o moich wrażeniach z Jesteś Bogiem napisałam o nowym poście :)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne, sama chciałabym coś takiego zobaczyć na własne oczy. :)
    obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  6. filmik genialny <3 szkoda, że nie zwracamy uwagi na to, co nas otacza.. a otacza nas wiele cudownych zjawisk, zwierząt :)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite, filmik cudowny! :) obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo często patrzę w niebo, ot tak, marzę sobie i ostatnimi czasy faktycznie widać zwiększoną aktywność ptaków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. aww bardzo fajny filmik, zdarza się ze i nad moim domem przeleci ładne stado ptaków

    wszystkozajeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam taką nadzieję ;)
    Dziękuję za komentarz : )

    OdpowiedzUsuń