środa, 23 października 2013

Halloween: przykładowe zabawy na impreze Halloweenową

Witajcie :)

Dziś przedstawię wam dwie sprawdzone przeze mnie zabawy, na rozkręcenie imprezy Halloweenowej.



     Pierwsza zabawa nosi nazwę Kallambury. Moja wersja składa się z kartoników na których są wypisane tytuły znanych filmowych horrorów. Można wykorzystać również tytuły książek z tego gatunku literackiego albo komiksów. Wszystko zależy od waszej inwencji. Poniżej wstawiam linka do mojej prywatnej listy z callamburowymi hasłami, do pobrania.

                   Halloweenowe kalambury

      Druga zabawa nosi nazwę Mroczne Opowieści.
 Potrzebujemy butelki i kartoników z różnymi "strasznymi" słowami.
 Uczestnicy kręcą butelką, na kogo wypadnie ten losuje hasło.
 Wylosowany uczestnik musi opowiedzieć straszną historię związaną z wylosowanym hasłem.
 Na początku zabawy ustalcie limit czasowy, ile ma trwać opowiadanie.
Można również oceniać opowiadane historie pod kątem: zwięzłości fabuły, odpowiedniego odniesienia do hasła, poziomu lęku jaki wywołuje w słuchaczach, klimatu historii. Poniżej link do mojej listy haseł, której używam na imprezie Halloweenowej.

                         Mroczne opowieści

Bawcie się dobrze :) Jeżeli znacie jakieś inne godne uwagi zabawy halloweenowe to podzielcie się nimi ze mną w komentarzu, bądź piszcie na maila.


2 komentarze: