czwartek, 27 lutego 2014

Inspirację DIY : Jeans, denim

Wczorajszego wieczora wzięłam się za recykling swoich starych jeansowych spodni. Pewnie każdy z Was ma takie w szafie, albo odłożone gdzieś na boku z obietnicą w tle, że jeszcze kiedyś je założy. Moje jeansy miały trafić do rąk trzecich, niestety moja chęć wykorzystania ich ponownie zwyciężyła. Co z nich zmajstrowałam, pokaże Wam na dniach. A dzisiaj zaprezentuje kilka pomysłów z sieci, jak można przerobić, wykorzystać starę jeansy.


equipo



Jeżeli chcielibyście zobaczyć jeszcze więcej jeansowych inspiracji to kliknijcie w poniższy link:
Jeansowe inspiracje DIY
Zamieściłam link ponieważ nie chciałam kopiować listy inspiracji, którą ktoś już wrzucił.

Jak wam mija dzisiejszy dzień ?

9 komentarzy:

  1. Szorty ombre! Zainspirowałaś mnie.
    Pokaż koniecznie co udało Ci się zrobić:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie spodenki i miniówki, oby tylko właśnie z jeansu były :D

    Czemu dopiero po lipcu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Życie było by nudne gdyby wszyscy mieli ten sam gust :) Dziękuje za wyrażenie swojego, szczerego zdania.

      Usuń
  4. Tak pół na pół, wspieram polską literaturę, młode, zdolne autorki, ale też nie pogardzę dobrymi zagranicznymi książkami. Ale fakt, u mnie w biblioteczce większość książek to same polskie tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, trzeba wspierać rodaczki.

      Usuń
  5. Mam taki piórnik, zrobiony z moich jeansów, jak na zdjęciu 5 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się za szycie piórników na razie nie biorę, wstyd się przyznać ale mam problemy z wszywaniem zamków.

      Usuń