wtorek, 9 grudnia 2014

5 sposobów na napisanie listu do Gwiazdora + 3 szablony na list do św. oraz 6 etykiet na prezenty.

List to nic innego jak pisemna wiadomość, wysyłana przez jedną osobę do drugiej. Najważniejszym elementem listu jest pismo. Czym jest pismo ? Pismo to system umownych znaków, za pomocą których można utrwalić język mówiony. Tak sobie pomyślałam, że list do Mikołaja nie musi być nudny i staroświecki. Na myśl przyszło mi 5 sposobów na to jak można wysłać list do niego. Są to :

1) Tradycyjny list
2) Rysunek
3) e-mail
4) sms
5) Zdjęcie

Przyszło Ci coś jeszcze na myśl ? Daj znać w komentarzu.

Mikołaju nie będę owijać w bawełnę, już dawno nie pisuje do Ciebie listów. Nie potrzebuje uznania swoich potrzeb przez Ciebie. Nie jestem już dzieckiem. Wiesz czego potrzebuje, potrzebuje Ciebie i tej intymności która nas łączy. Nie tylko od święta ale na co dzień. Jako dorosła osoba pragnę Ci uświadomić, że za swoją roczną pracę zasłużyłam na bransoletkę Chouchou. Chcę tę energetyczną, możesz jednak zamówić taką jaką uważasz za najlepszą dla mnie. Pamiętaj, że byłam Twoją całoroczną:

- kucharką
- praczką
- sprzątaczką
- pielęgniarką
- niańką Twoich/ naszych dzieci

Na spodzie wstążeczki wypisz mi cel na przyszły rok, znasz mnie więc wiesz o czym marzę :) ;* 

Anetta


Poniżej postanowiłam podarować Ci 3 szablony na listy do Gwiazdora, mojego projektu. Masz chęć to sobie je ściągnij, wydrukuj i podziel się z najbliższymi. To samo dotyczy 6stki etykietek na prezenty. Wg. mnie to właśnie te małe detale powodują, że prezent jest czymś wyjątkowym.






18 komentarzy:

  1. w tym roku Mikołaj zażyczył sobie u nas mail :) nowoczesny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmn list do Mikołaja smsem? Ciekawy pomysł, ale ja chyba jednak wolę na papierze albo mailem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smsm mam zamiar wysyłać list przypominający.

      Usuń
  3. Rysunek to sposób z dzieciństwa gdy jeszcze nie umiałam pisac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moja starsza córka mnie zainspirowała do podania tej metody.

      Usuń
  4. Ja do mojego Mikołaja też często zwracam się na blogu lub w mailu, i to działa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojego też podziała, zauważyłam, że bierze sobie do serca to co tu piszę.

      Usuń
  5. Mój list poleciał do "Mikołaja" drogą mailową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również + sms przypominający :)

      Usuń
  6. Ja napisałam do Mikołaja na moim blogu, na pewno go czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły :D No i argumenty dla Mikołaja nie do obalenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerość w związku jest najważniejsza :D

      Usuń
  8. ale swietne! :) to jest Twoj list? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne szablony, na pewno się przydadzą. Piękne dzięki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cieszę się, że się komuś przydadzą.

      Usuń