środa, 10 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje, zebrane z sieci + 4 świąteczne papiery do ściągnięcia

W tym roku postanowiłam udekorować dom ręcznie robionymi dekoracjami. Na nieszczęście na oknach mamy jeszcze wielkanocne dekoracje^^ Córka dostała od babci naklejki, niby miały z okna zejść po namoczeniu, że ponoć wielokrotnego użytku. Mamy je na szybach do dzisiaj. Będę próbować je jakoś odkleić, jeżeli ktoś spotkał się z takimi foliowymi naklejkami na okna i wie, jak je odkleić, to niech da znać w komentarzu. Poniżej prezentuje ozdoby świąteczne, które znalazłam w sieci. Niestety choróbsko mnie dziś zmogło. Obiecuję, że gdy będę miała siły i udekoruje mieszkanko, to wstawię na blog zdjęcia z naszymi ozdobami.

Postawiłyśmy na biel i czerwień. Mamy nadzieję, że przypadną Ci do gustu. Pod każdym zdjęciem znajduje się adres strony na której znalazłam zdjęcie.

1) Pompony (Zawieszone na nitce pięknie prezentują się w oknach)
manualni.pl

2) Gwiazdki
mamaskram.blogspot.com



    Ostatnie zdjęcie to śnieżynka projektu mojej córeczki.

Poniżej wstawiłam 4 świąteczne papiery mojego projektu, mam nadzieję, że się wam przydadzą.







7 komentarzy: