czwartek, 20 października 2016

Powitanie + blogerzy dzieciom

Witaj Serdecznie, pewnie się zastanawiasz, dlaczego tak długo nie blogowałam.. Jestem mamą i ta rola w tym momencie jest dla mnie najważniejsza. Nie miałam czasu na bloga. Dzisiaj wracam ze zdwojoną siłą i wiarą w to, że i dla mnie w blogosferze znajdzie się miejsce. Wraz z powrotem, przemyślałam po co chcę go prowadzić. Zdopingowana przez  www.dark-art-box.blogspot.com oraz www.mamiblani.blogspot.com opracowałam nową strategię na oxinspirationxo.

W jakim kierunku zmierzam ? Inspirującym, gdzie nie ma czasu na nudę, gdzie każdy dzień przynosi coś nowego, świeżego i pełnego ciepła. Gdzie słońce nigdy nie zachodzi a jesień i zima są tak samo nastrojowe jak lato z wiosną. Gdzie nie ma czasu na nudę, a działanie jest sposobem na życie.

Będzie nastrojowo, DIY, kultury.



Wczuj się w klimat, włącz powyższy klip z muzyką Noora Noor.

Dołączam także do akcji Blogerzy Dzieciom i Ciebie też zachęcam do przyłączenia się, pomóż. Działaj, daj się poznać z tej lepszej strony, gdzie wolisz dawać niż brać. Pamiętaj,  że dobro wraca, może nie za godzinę, dzień, tydzień ale wróci w momencie kiedy najmniej się tego spodziewasz. Więcej o akcji możesz przeczytać klikając w link -> Blogerzy dzieciom.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Ja odkąd wróciłam doborach, muszę się niezłe nagimnastykować, żeby ogarnąć pracę, dzieci, obiad, bloga i mieszkanie. Da się ale jest ciężko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dzieci, więc może moje zdziwienie jest nie na miejscu - ale nie rozumiem Pań, które podkreślają, że są matkami. Nie chcę nikogo urazić, ani wsadzać przysłowiowego kija w mrowisko.

    OdpowiedzUsuń