czwartek, 17 listopada 2016

Jesienna inspiracja, bransoletkowe rękawy

Jesienna inspiracja.

Jesień bywa szara, nudna, deszczowa i zimna.Często wtedy nie wiemy co ze sobą począć. A może tak przeleżeć cały dzień w łóżku ? Kuszące ale nie dla mnie.

Poświeciłam czas na robienie bransoletek. Bardzo podobają mi się takie bransoletkowe rękawy. Poniżej garść inspirujących zdjęć z sieci.


Bransoletkowe rękawy.

ulubionykolor.pl
zaoytaj.onet,pl

topnaj.pl

Ręcznie robione bransoletki. 

Co więcej, dzieci 5 latka i 2 latka, chętnie przyłączyły się do tej zabawy.
Wszystkie potrzebne narzędzia znajdziesz w pasmanterii lub kuchni :)

Potrzebujesz:
żyłkę, rzemyk, sznurek,
koraliki, możesz kupić gotowe bądź tak jak my użyć makaronu, rurek itp.,
zapięcia do bransoletek, zwiąż supełek.

Podobają Ci się takie bransoletkowe rękawy ?  Co porabiasz w deszczowe dni ?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ;-) Uwielbiam takie dodatki i czekam z niecierpliwością na bransoletki w twoim wykonaniu :-D Aktualnie deszcz więc siedzimy w domku i się bawimy ;-) A gdy tylko jest pogoda to korzystamy jak najwięcej, zwiedzamy, spacerujemy itd. :-D Pozdrawiamy z Blaneczką :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrócił wspomnienia. Jak byłam nastolatka to robiłam całą masę takich mulinowych bransoletek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię je do dzisiaj. Taki relaks :)

      Usuń
  3. Piękne! Bardzo fajna ta pierwsza propozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że podobają! Pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń