wtorek, 29 listopada 2016

Polecenia, strony o sztuce.

Polecenia


Poniżej prezentuję Ci wg. mnie wartościowe strony, na które warto zaglądnąć. Zaczerpnąć inspirację. Większość z nich dotyczy sztuki, małej i dużej. Dla każdego znajdzie się coś dobrego. Chociaż jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. Liczę na to, że jednak wpadną w Twój gust. Ludzie dzisiaj rzadko chodzą do muzeów, filharmonii, mimo to głęboko w nas jest potrzeba obcowania ze sztuką. 

1. www.niezlasztuka.net

2. www.tvpkultura.tvp.pl (Polecam zwłaszcza "Halę Odlotów")

3. www.ahistoryofthepresentananthology.blogspot.com

4. www.artnews.com

5. www.culture.pl

Dzisiaj tylko 5 tka, za to podstawowa.W dobrym tonie jest chociaż znać, wiedzieć o istnieniu tych stronek. Dużo kultury przez duże K. Polecam. Znasz jakieś stronki o podobnej tematyce ? Chętnie poczytam.


4 komentarze:

  1. Ja nigdy sztuka się nie interesowałam , wiec pierwszy raz słyszę o tych stronach. Może gdybym była jakoś uzdolniona plastycznie i bardziej by mnie interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam nr 1, 2 i 5, więc nie jest tak źle. ;) aczkolwiek nie jest to moja najulubieńsza dziedzina, to jakoś staram się też w niej orientować, bo trochę głupio nie znać niektórych rzeczy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń