niedziela, 4 grudnia 2016

Samotność księżyca.

Marzenia


Łyk ciepłej herbaty i myśl, że wszystko przemija. Nawet ja i nawet Ty. Pozostają po nas tylko wspomnienia i zdjęcia. Kiedyś wierzono, że zdjęcie zabiera 5 minut życia. Dzisiaj zabobony poszły dawno w odstawkę. Zdjęć robimy masę, ale rzadko drukujemy, zostają w chmurze. W tym roku postanowiłam wydrukować większość zdjęć i zrobić albumy. Nadzieja, że uda mi się do końca tego roku. Oby. Lubię spełniać swoje marzenia, a to jest właśnie jedno z nich. Warto przyzwyczajać się do tego,  że marzenia się spełniają. Zacznijmy od małych rzeczy, a nie zauważymy gdy dolecimy do gwiazd. Na księżyc mi nie po drodze, bo jest jeden. Ot taki samotny pośród milionów gwiazd.
czarny łabędź
Na szczęście


2 komentarze:

  1. też chciałam zrobić album, i jestem w trakcie, ae wywołuje tylko te najlepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w domu wszystkie zdjecia wydrukowane i tylko czekają aż wrócę i je powkładam do albumów :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń