piątek, 13 stycznia 2017

Alex Grey, wizjoner XXI wieku.

Zmogło mnie choróbsko i tak jak nie mam na nic sił, tak siły znalazłam żeby napisać posta. Postanowiłam, że tym razem przedstawię wybitnego malarza, pewnie ma fanów na całym świecie. A jest nim Alex Grey. Jego obrazy są jak dla mnie niesamowite. Robią ogromne wrażenie, tak jak ogrom pracy który trzeba w nie włożyć.Myślę, że wiele osób zna jego obrazy, ale nie ma świadomości kto jest ich autorem. 
Specjalizuje się w duchowej i psychodelicznej sztuce. Jak dla mnie jest po prostu wizjonerem. W swojej przeszłości pracował w Harvard Medical School na wydziale anatomii, badał tam i przygotowywał zwłoki do sekcji. Może stąd zamiłowanie do malowania "ludzkich wnętrzności". Maluje je co prawda jako wibrujące elementy. Po więcej informacji na temat jego życia i malarstwa zapraszam do wikipedii. Muszę przyznać, że znajduję się w niej całkiem obszerny i konkretny artykuł o tym artyście. Bardzo proszę nie bądź rozczarowany, że polecam zajrzeć do wiki. Za cel obrałam zaciekawienie Ciebie osobą tego malarza, a nie pisanie notki biograficznej. Zaciekawiłam ? To wiadomo gdzie możesz znaleźć więcej info. Nie zaciekawiłam to też wiadomo czego nie robić hihi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz