czwartek, 19 stycznia 2017

Moda, a co to takiego ?

Zawsze interesowałam się modą. Była to moda z wybiegów. Lubiłam eksperymentować. Co często kończyło się dla mnie niezbyt dobrze. A zwłaszcza nie zrozumieniem otoczenia. Chciałabym napisać że się tym nie przejmowałam, ale się przejmowałam. I zrezygnowałam z eksperymentów.

Moda to nie tylko ciuchy. Moda występuję w wielu aspektach naszego życia. I albo damy się zwariować, albo odpuścimy. Tak jak ja odpuściłam? Moda to też twórcy i tu nadal jestem aktywna. Lubie wiedzieć co w trawie piszczy. Kto kim jest. Kto za co odpowiada. Moda nie bierze się z nikąd. Odpowiadają za nią konkretni ludzie. Często się zastanawiam, jak to się dzieję, że to a nie co innego jest modne. Czyżby z modą było jak z prawem, co się przyjmie w tłumie to przetrwa ? Tak właśnie postrzegam dzisiejszą modę. Populizm. 

Możesz się ze mną nie zgadzać i chętnie poczytam co Ty na ten temat sądzisz. Czy podążasz za modą, czy ją olewasz. Jeżeli podążasz, to jak to się objawia. Np. przeczytasz że coś jest modne i lecisz od razu na zakupy ? Ciekawe to. Oglądasz jakiś serial bo wszyscy go oglądają, i tak dalej. No właśnie, to "wszyscy". Czy to jest moda, populizm? Czym się różni moda od populizmu ? Ten drugi dotyczy sticte polityki i widzę korelację z modą, która aktualnie podąża za wolą ludu, mas. Moda już dawno przestała przecierać szlaki. A szkoda, bo jeszcze wiele jest do odkrycia, użycia. 

To na tyle, życzę Ci miłego dnia.
Diane von Vustenberg

3 komentarze:

  1. Ciekawy post !💋 Ja staram się trzymać moich sprawdzonych upodobań modowych ale czasem też poeksperymentuje aby za nudno nie było ;) 💋 👠

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam w zwyczaju podążania za modą jakąkolwiek. Jeżeli o ciuchy chodzi lubię raczej elegancję i minimalizm :-)A z całą resztą jest raczej tak, że zazwyczaj większość rzeczy robię całkiem inaczej niż większość ludzi :-D
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda, moda to nie tylko ubrania i dodatki, bo bardzo często coś za tym stoi - w końcu popularna długość spódnicy jest podobno wskaźnikiem stanu gospodarki ;) Dłuższa spódnica oznacza kryzys, a krótsza - dobry stan ekonomii :)

    OdpowiedzUsuń