niedziela, 26 lutego 2017

Domowe SPA

Siedzisz w domu i nie wiesz co z sobą począć ? Zrób domowe SPA. Ostatnio miałam okazję być na zakupach w jednej z drogerii. Z racji, że mieszkam teraz na wsi, to nie często bywam na zakupach.

Zakupiłam parę drobnostek :) :) :) :) :)
*Odżywkę na włosy w mini wydaniu, 
  maseczkę nawilżającą do twarzy, 
  odżywkę na paznokcie,
  płatki pod oczy.
Do tego dodaj świeczki, zapachowy płyn do kąpieli i domowe SPA gotowe.

A jego cena to około 30zł.

Nie każdego stać na wizytę w prawdziwym spa, ale na domowe już tak. Jeżeli nie masz 30zł możesz użyć domowych składników. Np, zrób sobie piling z miodu, maseczkę na twarz ze śmietany, na włosy nałóż maseczkę z żółtka, a paznokcie pomocz w oliwie. Gwarantuje, że od razu poczujesz się lepiej. Aaaaaaa zapomniałabym włącz w tle lekką muzykę. Ja stawiam na Jazz/soul.

*Celowo nie podaję nazw produktów co by nie robić nikomu darmowej reklamy ;) 
Maseczką na twarz jestem zachwycona, może za jakiś czas napiszę o niej więcej.

2 komentarze:

  1. O, też lubię sobie zrobić takie domowe SPA. Co prawda jeszcze nie korzystałam przy tym z muzyczki ani świeczek, ale koniecznie muszę to zmienić. Jeszcze sól do kąpieli, peeling do ciała i balsam... mhm, się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię sobie spa w domu, pozdro ;) zajżyj na nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń