czwartek, 25 maja 2017

Jesteś młodą mamą ? Szukasz w sieci miejsca gdzie przepadniesz na dłużej ? Zapoznaj się z miejscem, które polecam.

Masz ochotę na relax, ale nie wiesz gdzie go w sieci znaleźć ? Już przychodzę Ci z pomocą ;) Odkryłam ostatnio bloga młodej mamy www.tomakeupourworld.blogspot.com, wbrew tytułowi blog nie dotyczy tylko urody. Wg. mnie jest to bardziej blog parentingowy. W każdym razie autorka ma b.lekkie pióro. Miło i szybko czyta się jej posty. Po przeczytaniu jednego ma się ochotę na kolejnego.. Bez kubka z herbatą nie siadać :P 

Autorka porusza zarówno tematy lekkie, jak macierzyństwo, ale również nie boi się tematów kontrowersyjnych. Potrafi wyrażać swoją opinię na różne tematy. Tu przychodzi mi na myśl jej post na temat Piaseckiego czy post o tytule czarnyprotest. Nie brakuje też tekstów emocjonalnych, jak chociażby list do mamy.

Jeżeli jesteś młodą mamą to koniecznie dodaj tego bloga do swojej listy ulubionych. Jak sama autorka piszę, zaczynała pisać bloga gdy była w ciąży, a teraz córka jest już na świecie. Być może Ty jesteś właśnie w ciąży. Zapoznaj się z rozterkami autorki, a może odkryjesz odpowiedzi na nurtujące Cię właśnie tematy. 

Na blogu znajdziecie też sporą dawkę dobrej jakości zdjęć. Jak wiecie ja na swoim blogu nie zamieszczam prawie żadnych zdjęć. Uważam to jednak za ogromny plus, gdy post jest dobrze sfotografowany ;). Ma się rozumieć, ilustrują go dobrane tematycznie zdjęcia, dobrej jakości. 

To by było na tyle co chciałam wam dziś przekazać. Także ten, jak szukasz w sieci miejsca gdzie będziesz mógł zabłądzić na dłużej to odwiedź tomakeupourworld.



Pamiętaj, że aby być na bieżąco z moimi postami to trzeba dołączyć na nim do obserwujących, do czego bardzo zachęcam. A jak nie, to zaobserwuj mnie na facebooku: oxinspirationxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz