środa, 24 maja 2017

Kochasz muzykę ? To koniecznie poznaj miejsce, które opisuje.

Wczoraj podałam wam kilka moich muzycznych inspiracji. Dziś pragnę wam przedstawić miejsce w sieci przepełnione muzyką. www.muzyczna-lista.pl. Nie widziałeś jeszcze tego miejsca ? Nie słyszałeś o nim ? O to wiele tracisz.  Nadrób to koniecznie, dzięki temu będziesz na bieżąco z muzycznymi nowościami. Miejsce to jest prowadzone bardzo rzetelnie i szczerze. Przypadł mi do gustu b. wpis na temat Lalandu. Również uważam, że nie ma się co podniecać tym filmem ;-). Dlaczego ? Dowiecie się z powyższego wpisu. Na tej stronce znajdziecie mniej więcej takie kategorie jak muzycznalista, artyści, płytoteka

Od muzycznej listy wszystko się zaczęło, jak piszę sama autorka. W kategorii tej można znaleźć tematyczne listy mi np. do gusty bardzo przypadła lista  dotycząca miłości w muzyce. Jednakże możecie się z tej kategorii dowiedzieć, co ma wspólnego teatr i opera ? Co potrafi muzyka piwnicy ? jak Bieszczady przyzywają ? O wielu innych ciekawych muzycznie tematach.

Artyści, tu znajdziecie jak sama nazwa wskazuję sylwetki różnych artystów. Autorka przybliża nam ich historię, biografię. Ciekawe jest to, że autorka przedstawia mniej i bardziej znanych artystów. Nie skupia się tu tylko na super gwiazdach, można zaczerpnąć inspirację.

Płytoteka to kategoria, w której znajdziecie recenzję, ale tak jak w poprzedniej kategorii tak i tu autorka nie zamyka się na nowościach muzycznych. Opisuje także płyty z przed lat.


Kochasz muzykę, tak jak ja ? To miejsce jest dla Ciebie. Wpadnij tam koniecznie i daj mi znać w komentarzu, co uważasz na jego temat :) 

Ps. Jeżeli chcesz być na bieżąco z moimi nowymi wpisami to dołącz do obserwatorów, bądź zaobserwuj mnie na facebooku : oxinspirationxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz