wtorek, 23 maja 2017

Muzyka, czego słucham w ostatnich miesiącach.

Jakiś czas temu wstawiłam posta dotyczącego moich muzycznych inspiracji. Mam zamiar ten cykl nadal kontynuować. Dzisiaj przedstawię wam czego słuchałam w ostatnich miesiącach. Napiszę też pokrótce dlaczego polecam daną piosenkę, płytę. Ma to też związek z moim przyszłym postem, w którym polecę wam wyjątkowe muzyczne miejsce w sieci. Wróćcie do mnie za parę dni gdyż naprawdę warto poznać to miejsce. Ok, to zaczynamy.


1) Paloma Faith "Do You Want the Truth or Something Beautiful?"


Muzyka pełna energii, pobudzająca do życia. Uwielbiam te klimaty to mało powiedziane, gdybym kiedyś miała nagrać płytę to chciałabym żeby była w takich klimatach. 

2) Jessie Were "Tought love"

Kolejna klimatyczna płyta, dziś chyba tylko takie Wam polecę :) A co, to cząstka mnie. Ta muzyka, boska.  Jessie Were jak dla mnie piszę najpiękniej o miłości. Warto zapoznać się z całą płytką. 

3) Ellen Henderson "Chapter one"

Moje niedawne odkrycie, warte uwagi. Już się nie mogę doczekać remixów z jej piosenkami. Dodatkowo dobrze jest puścić sobie te płytkę z rana, od razu ma się piękniejszy dzień. Mi najabrdziej do gustu przypadł kawałek Yours. Trzeba przyznać że wokalistka ma wysoką skalę głosu i pięknie go używa.

4) Nicole Scherzinger


Słucham sobie ostatnio Nicole zwłaszcza, że wróciła z paroma swoimi solowymi piosenkami. Zachęcam do zapoznania się z jej nową twórczością. Ja jestem fanką, ma mega mocny, piękny, czysty głos. Dodatkowo jej piosenki są motywacyjne i feministyczne.

5) Anna Frontczka


To mój hit od 2014 roku, rytmiczna i wesoła piosenka. Żałuje że Ania do tej pory nie wydała płyty, na pewno bym kupiła. Polecam :)



To na tyle, a Ty co możesz mi polecić do posłuchania ? Jaki masz muzyczny gust ? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz