sobota, 10 czerwca 2017

365 dni. Krok drugi. Joga.

Drugim krokiem, jak tytuł wskazuje jest Joga. Nie mam czasu w dzień dlatego ćwiczę w nocy. Czyli jak dzieci pójdą spać. To tak ok. 23:00. Do tej pory robiłam, to sporadycznie ale od dzisiaj mam zamiar robić, to regularnie. Każdemu kto zaczyna swoją przygodę z Jogą polecam gorąco filmiki z kanału na YT Małgorzata Mostowska . Sama najczęściej ćwiczę z poniższym filmikiem.

Ja jogę mam zamiar ćwiczyć sama w domu, bez nauczyciela. Jednak jak czytam to dochodzę do wniosku, że najlepiej mieć jakiegoś mistrza. Z braku czasu jednak dobre są filmiki na YT. Pamiętać trzeba o dokładnym wykonywaniu poszczególnych Asan. Lepiej zrobić coś wolniej i dokładniej niż nadwyrężyć mięśnie, ciało. 

Lubię jogę za to, że: relaksuje, pomaga zharmonizować oddech, wycisza. Bardzo dobrze działa na kręgosłup. Posiada wiele innych plusów o czym napiszę kiedy indziej. Wpierw sprawdzę na sobie czy działa. Dam Wam znać za jakieś 3 miesiące, jakie widzę rezultaty ćwicząc Jogę. 

Jeżeli ćwiczysz Jogę i możesz mi polecić ciekawe stronki na jej temat, to będę wdzięczna za ich podanie w komentarzu. Zapraszam na swój fanpeg: www.facebook.com/oxinspirationxo/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz