sobota, 19 listopada 2016

Muzyczne inspiracje, ostatnich miesięcy.

Siedzę sobie wygodnie przed kompem, słucham najnowszej płyty Beaty Kozidrak, i rozmyślałam, o czym by tu Tobie napisać. Może o muzycznych odkryciach ostatnich miesięcy. Jesteś tak jak ja melomanem ? Zapraszam do lektury. U mnie jak zawsze lekko i konkretnie. Jedno z drugim ponoć  się wyklucza ;)

1) "B3", genialna płyta Pani Beaty. Lubię się zanurzyć w muzyce i ta płyta mi na to pozwala. Jest bardzo lekka i taneczna, mimo, że tematy, które porusza wcale nie należą do łatwych. 


2) Reni Jusis "Bang", jest chillout. Reni wróciła niczym feniks z popiołów. Club i kameleon te słowa przychodzą mi na myśl, gdy słucham tej płyty.

 3) Britney Spears "Glory", moim zdaniem płyta ta detronizuje Madonnę.

4) Beyonce "Lemonade", piosenkarka wreszcie pozwoliła sobie popłynąć i nagrała w 100% swoją płytę. Czyli nieważne jak się sprzeda ważne, że prawdziwe, moje. 

A Ty czego słuchasz, kogo polecasz ?

9 komentarzy:

  1. Reni Jusis mnie zaskoczyła, zaraz włączę i przesłucham, bo jestem bardzo ciekawa :)
    Ja jakoś ostatnio nie mam nic ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Reni też zaskoczyła. Ta płyta jest dużo lepsza niż poprzednia.

      Usuń
  2. Uwielbiam zarówno nową płytę Beaty Kozidrak jak i Reni Jusis genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, który napewno trafi na moją playlistę

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka Beaty chodzi za mną już dość długo :D obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przesłuchać całą płytę. Polecam.

      Usuń