wtorek, 1 sierpnia 2017

Czego warto słuchać, moje muzyczne inspiracje ostatnich miesięcy.

Mrozu - Zew
Klimatyczna płyta. Taka od serca. Polecam, wszystkim którzy lubią nietuzinkową muzykę. Na pewno nie jest to płyta która przypadnie do gustu masom.

Maria Niklińska - Maria
Kolejna klimatyczna płyta. Żałuję że Pani Maria jest tak mało znana. Cała płyta jest b. ciekawa i prawdziwa.

Grzegorz Hyży - Momenty
Jakoś takoś wpadło mi w ucho. Poprzednią płytę uważam za lepszą jednak ta również ma swój klimat. Mój ulubiony przymiotnik Klimatyczny. W tym zestawieniu to słowo rządzi, klimat.

Ewelina Lisowska - Ponad wszystko
Nie żebym była wielką fanką, ale na tej płycie są perełki. Dlatego polecam ją odsłuchać i wyrobić sobie samemu zdanie.

Rafał Brzozowski - Mój czas
Lubię do tej płyty wracać. Najnowsza płyta ze starymi polskimi szlagierami również jest przednia. 

Mateusz Ziółko - Na nowo
Klimatyczna płyta a kawałek, który skradł moje serce możecie odsłuchać poniżej.


A Ty jaką płytę możesz mi polecić ? Chętnie posłucham nowości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz