piątek, 4 sierpnia 2017

Wieś kontra miasto. A może kompromis ?

Dokładnie rok temu przeprowadziłam się na wieś. Możliwe, że stoisz właśnie przed dylematem czy przeprowadzać się na wieś albo na odwrót chcesz się przeprowadzić z wsi do miasta. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Dla mnie optymalne jest miasto. Co ja robię na wsi ? Mieszkam. Przeprowadziłam się dla dzieci. Teraz póki są małe, życie na wsi ma mnóstwo plusów. Gorzej jak podrosną, jak to mówią moi znajomi. Dlaczego gorzej ? Bo będą chciały chodzić na dodatkowe zajęcia, a jak nie będą chciały to sama powinnam chcieć żeby na takowe chodziły. A może tak odpuścić. Bo na co im dodatkowe zajęcia ?
Tak więc wracając do plusów, mieszkanie na wsi to totalny slow life. Jeżeli cenisz sobie spokój, łono natury, życie w wolnym tempie to wieś jest idealna dla Ciebie. Jeżeli natomiast cenisz sobie zmienność, pęd, możliwość obcowania ze sztuką to miasto jest dla Ciebie. Ja postawiłam na kompromis i co dwa tygodnie jadę wyszumieć  się do miasta. Spotkania z przyjaciółmi, wypad do muzem, galerii, pabu, dyskotekę. To jest to co tygrysy lubią najbardziej :D. Cenie sobie możliwość przebywania na łonie natury itd.. O tym jednak napiszę innym razem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz